09/09/2010

happi today ;D

Just have only one more month for prepare PMR,
But I din start yet :(
Lazyyyy marr...
*haizZz*
Everyday keep on9,
GG liao lurr >.<

Yesterday went shopping with Kelvin & Alvin,
Both of them are so cute! <3


Arrrhhh!!!
Just now Mak told me some news : -
"另外,某日本樂壇的關系者曝料,東方神起在明年極有可能復活“因為敏感的合約牽制,組合復歸後的活動只限於韓國國內,但可以肯定的是,整個團體合璧的話,對整個K-POP在亞洲範圍的發展無疑又是一劑強心針"

OMO!OMO!
It was soooo....
I'm really very happy today =DD


我喜歡你為我擔心的樣子,
我喜歡你怕我逃跑的表情,
我喜歡你做事有交代的態度,
我喜歡你一直為我著想的頭腦,
我喜歡你,
因為你從不會讓我不開心。

No comments: